Jednou z nich je vytvoření  webového turistického portálu. „Ten by poskytoval  ucelené informace. Dnes je nabídka velmi roztříštěná, protože region se prezentuje na několika internetových stránkách," vysvětlila manažerka cestovního ruchu v Milevsku Miroslava Houžvičková.

Snahou je tedy vytvořit přehledný servis pro turisty. „Strukturu portálu máme již připravenou, máme vytvořenou úvodní stránku," dodala manažerka cestovního ruchu. Podle jejích slov na webu zájemci najdou všechny turistické atraktivity, které region nabízí, dále sportovní a kulturní možnosti a také nabídku stravovacích 
a ubytovacích zařízení.


„V současné době o nich sbíráme informace. Zjišťujeme jejich přesný název, adresu či  provozní dobu," doplnila Miroslava Houžvičková. 

V Milevsku také uvažují o rozšíření provozní doby infocentra v hlavní sezoně.