Redakci Píseckého deníku oslovil čtenář s tím, že neví, co se děje na písecké poště. „Vzal jsem si pořadové číslo a čekal jsem tam 45 minut, zatímco byli vyřizování lidé, kteří přišli dlouho po mně,“ uvedl Jiří svou aktuální zkušenost.

Pošta Písek 1 má celkem 12 přepážek a 16 přepážkových pracovníků, proto nelze obsadit všechny přepážky po celou otvírací dobu (je nutné dodržet směnnost). Jsou tu i přepážky, které poskytují jen vybrané služby.

Dodal, že některé přepážky byly zavřené. Stejnou zkušenost má i žena, která na vyzvednutí doporučeného dopisu čekala 35 minut. Podle mluvčího České pošty Iva Vysoudila je na této pobočce od konce března instalován vyvolávací systém nové generace. „V průběhu dubna ještě docházelo k nastavení vyvolávacího systému tak, aby odpovídal požadavkům a možnostem provozu na této pobočce a zároveň bylo nastavení optimální pro zajištění průběžné obsluhy klientů,“ uvedl Ivo Vysoudil.

Doplnil, že došlo také k několika poruchám, které byly promptně odstraněny, avšak mohly zapříčinit prodlevy v obsluze klientů. Průměrná doba čekání se podle něj tady dlouhodobě pohybuje okolo 7 minut. Často se tu ale mění pracovníci. Ke zpomalení obsluhy může docházet při zácviku nových zaměstnanců.