Město vloni navštívilo přes patnáct tisíc turistů. K tomu, aby se jejich počet nadále zvyšoval, může významně přispět nabídka a kvalita služeb.
Město už po několikáté přišlo s nabídkou pro provozovatele gastronomických zařízení. Prostřednictví Infocentra jim nabídlo možnost prezentace reataurací, hotelů, kaváren, cukráren a dalších zařízení na webu zdarma.

„Vedle prezentace zařízení je v katalogovém lístku i funkce zadávání denních jídelníčků v českém, německém a anglickém jazyce. Obyvatel i návštěvník města má tak možnost vybrat si restauraci, jejíž menu mu vyhovuje,“ vysvětlila Alena Vovesná z píseckého Infocentra.
O nabídku města podnikatelé velký zájem zatím neprojevili. Na úterní schůzku na radnici jich přišlo minimálně.

„Není to bohužel první případ melého zájmu podnikatelů o nabídky ze strany města. Potvrzují to i nevyužité možnosti z grantových programů,“ konstatovala vedoucí odboru kultury a cestovního ruchu městského úřadu Ludmila Koštová.

„Mám už na webu prezentaci restaurace a určitě využiji i možnost zveřejnění nabídky jídelníčku. Pro zákazníky jsou to určitě rychlé a užitečné informace,“ uvedla majitelka jedné z píseckých restaurací Marcela Baldas, jedna z mála účastnic schůzky.

Stejného názoru je i majitelka cukrárny Jaroslava Bicanová. „“Jídelníčky u nás nesestavujeme, ale ti, kdož mají rádi sladké, určitě uvítají aktuální nabídku.“

Prezentace na webu je přístupná nejen podnikatelům z města, ale z celého regionu Písecko. „Ti, kteří nepřišli na schůzku na radnici, se mohou přihlásit v Infocentru,“ připomněla Alena Vovesná.