V minulých dnech vyšla v jihočeských novinách zpráva o podivném chování majitele CK Prácheň pana Hrazdila.

Jednalo se o několika měsíčních průtazích při vrácení peněz jednomu slovenskému klientovi za neuskutečněný zájezd do Řecka.

V článku pan Hrazdil ujišťuje veřejnost, že se jednalo o výjimečný, ojedinělý případ, který je již vyřešen a že do budoucna se nic takového opakovat nebude.

Pan Hrazdil nemluví pravdu. Příkladem jsou mí rodiče, kteří v těchto dnech prožívají stejnou anabázi.

Také oni si začátkem srpna zaplatili u CK Prácheň zájezd do Řecka, i v jejich případě byl zájezd zrušen a také v jejich případě peníze dosud vráceny nebyly. A to i přes urgenci mých rodičů, přes moji osobní návštěvu této cestovky v pátek 7. září a ujištění samotného pana Hrazdila, že 10. září peníze odešle.

Při mém telefonním dotazu dne 10. září mi pan Hrazdil řekl, že peníze byly odeslány, avšak ještě ve čtvrtek 13. září na účtě nebylo nic. Mám za to, že pan Hrazdil se chová ke svým klientům neseriózně.

Moje osobní zkušenost je: již nikdy si moje rodina u této cestovky nic neobjedná ani nekoupí. Považoval jsem za nutné napsat tuto svoji zkušenost.

Takové cestovní kanceláře by se neměly k nám, zákazníkům, kteří je v konečném důsledku živíme, chovat takovým způsobem.

Ing. Milan Tejkal

Je to pomlouvačná kampaň

V posledních měsících jsem upozorňován na snahu jistých konkurenčních cestovních kanceláří pomocí pomlouvačné kampaně maximálně poškodit naši společnost a vyřadit ji tak z trhu. Některým konkurentům zřejmě vadí, že klientům poskytujeme kvalitně průvodcované zájezdy a každoročně zaznamenáváme nárůst klientely. Na rozdíl od jiných cestovních kanceláří pro zákazníky pořádáme společenská setkání, cestopisné přednášky či zdarma exkurze po jihočeském kraji.

K dopisu pana Tejkala se nebudu vyjadřovat, neboť jeho text o charakteru pisatele vypovídá vše a reakce nepatří na stránky seriózních novin. Mám důvod se domnívat, že on sám je v jakési hře využitý někým třetím.

Peníze na zrušený zájezd, který se měl realizovat v těchto dnech, již mají jeho rodiče na kontě. Doklad o platbě si schovám pro případné soudní jednání, kdyby došlo k otištění úmyslně polopravdivého dopisu pana Tejkala a my museli po stránkách novin žádat významnou finanční kompenzaci.

Od našich klientů se téměř každý den dozvídáme, jak jejich známí nebo oni sami mají negativní zkušenosti se službami jiných cestovních kanceláří. Kdyby každou stížnost musely řešit regionální noviny, nemohly by psát již o ničem jiném.

Pokud je pan Tejkal přesvědčen o své pravdě, nechť se obrátí na patřičné orgány, například ČOI.

za CK Prácheň Michal Hrazdil