Nejlepší byly materiály Plzeňského kraje (1. místo v kategoriích mapy a reprezentační publikace) a Českého Švýcarska. Tato oblast v Ústeckém kraji uspěla u poroty s informační brožurou a kalendářem. Kategorii plakátů vyhrálo město Kyjov a Jihočeská centrála cestovního ruchu dosáhla nejvyššího hodnocení v kategorii leták.

Významná ocenění si z přehlídky odneslo také pořádající město Písek. Získalo čestná uznání odborné veřejnosti v kategorích plakát a kalendář. Současně se konala také 4. mezinárodní přehlídka Euroregionpropag. Z 37 přihlášených kolekcí vyhodnotila porota jako nejlepší materiály města Žďár nad Sázavou, kolekci o Těšínských Beskydech a materiály z Burgundska. Cenu města Písku převzal Zlínský kraj.

„Tyto materiály propagují Valašsko, Slovácko, Kroměřížsko a Zlínsko. Porota ocenila zejména skutečnost, že se regiony dokázaly domluvit na jednotné grafické úpravě, vyzdvihují zajímavosti toho kterého místa a obsahují hodně barevných fotografií,“ uvedla vedoucí odboru kultury a cestovního ruchu MÚ v Písku Ludmila Koštová.

Členové poroty se shodli na tom, že kvalita reklamních materiálů se rok od roku zvyšuje. „Před pěti lety tu byla poprvé výstavka zahraničních materiálů, všichni jsme žasli a záviděli. Dnes už se situace nejenvyrovnala, ale některé regiony předčily i zahraniční materiály,“ zdůraznil Petr Kratochvíl z agentury CzechTourism. Zároveň však připomněl, že krajům chybí podrobnější pohled na konkrétního turistu a některé regiony ještě nemají konkrétní téma, na které by návštěvníky zvaly.

S velkým ohlasem se setkala konference Tourfórum 2007 věnovaná marketingu turistické destinace a produktům cestovního ruchu. „Konference se zúčastnili i zahraniční lektoři. Škoda jen, že příležitost získat informace a diskutovat k aktuálním otázkám cestovního ruchu nevyužili písečtí podnikatelé a studenti středních škol,“ podotkla Ludmila Koštová.