„Město stojí o tyto prostory už nějakých deset let," vysvětlil důvod Jiří Brožák, ředitel kontaktního pracoviště úřadu práce v Písku, pod který spadá milevské pracoviště.

Jak dodal, tím, že našli nové sídlo na finančním úřadě, podali výpověď. „Jsou to státní budovy. I z tohoto pohledu se to může jevit jako výhodnější," dodal k přesunu do finančního úřadu ředitel Jiří Brožák.

Město už plánuje, co do objektu úřadu práce, který se nachází za radnicí, umístí. Zatím rozhodnuté není. Jak totiž podotkl tajemník městského úřadu František Troják, nečekali, že od úřadu práce dostanou výpověď.

Jiřího Brožáka jeho slova překvapila. Vysvětlil, že s tajemníkem a starostou o tom dopředu jednali. „S městem jsme se vždycky perfektně domluvili," řekl ke spolupráci Jiří Brožák.

Podle tajemníka Františka Trojáka nové využití budovy řeší. „Je to v přípravě, musíme vše zhodnotit," komentoval František Troják s tím, že to vypadá, že se tam přestěhuje odbor dopravy a živnostenský, který se nachází v Sažinově ulici. Také tu bude jednací místnost pro sociální odbor.

Starosta Zdeněk Herout dodal, že úkolem bude prověřit i parkovací místa. „Aby se nijak zásadně nezahustila doprava," vysvětlil Zdeněk Herout.

O stěhování odborů úřadu ze Sažinovy ulice do budovy úřadu práce se hovoří už dlouho, stejně tak o přemístění některých odborů do budovy pošty na náměstí E. Beneše. „Stále na tom pracujeme, nechali jsme to těm novým, ať se rozhodnou," reagoval starosta, jak to vypadá s přesunem odborů do budovy pošty.

Místostarosta Martin Třeštík dodal, že je připravena základní studie proveditelnosti. I on doplnil, že je to otázka pro nové vedení města.

Cílem stěhování odborů ze Sažinovy ulice do centra města má být finanční úspora a také ta časová. Lidé by měli všechny odbory v centru města, čas by ušetřili i úředníci, když „pendlují" mezi oběma úřady.