Stanislava KoblihováTaké ona nechápe, jak funguje zdejší vyvolávací systém. Stejně tak oběma nejde do hlavy, proč jsou vždy některé přepážky zavřené. Shodují se na tom, že pošta stále nabízí nové služby, ale ty základní jako by jim ustupovaly.

Česká pošta však prostřednictvím svého tiskového mluvčího Iva Vysoudila říká, že je tady vše v pořádku. Odbavení jednoho klienta tu podle ní trvá dlouhodobě průměrně sedm minut, i když zkušenosti klientů jsou jiné. Na této pobočce je 12 přepážek, kde se střídá 16 přepážkových pracovníků. Proto prý nelze obsadit všechny přepážky po celou otevírací dobu pošty.

Komplikaci v odbavení klientů tu způsobila na konci března změna původního vyvolávacího systému za modernější. Problémy tus ním byly v dubnu, než si na něj pracovníci zvykli. Ti se tu navíc často střídají. Tím by ale neměli trpět klienti.

Pošta by tu měla být pro lidi. Proto je třeba najít řešení, jak jim zajistit kvalitní služby bez dlouhého čekání.