„Pro mě osobně je to pasé," komentoval starosta Ivan Radosta podnět na případný obousměrný provoz. „Máme tady větší bonbónky než zobousměrňovat Sokolovskou ulici. Hlavně jde o peníze," dodal.

Problém je ten, že zobousměrnění by si vyžádalo velké náklady, aby se vyhovělo současným normám. To připomíná nejen dopravní komise, ale i místostarosta Martin Třeštík. „Museli bychom to vracet do stavu, který odpovídá dnešním předpisům, a změny, které bychom museli uskutečnit, by stály velké peníze," konstatoval Martin Třeštík.

Část Sokolovské ulice se stala jednosměrnou v roce 2008. Tehdy k tomu ale dopravní komise dala záporné doporučení. I dneska, pokud by ulice byla stále obousměrná, by se na věc podle současného předsedy Miloslava Kozáka dívala stejně. „Stoprocentně bychom to nedoporučovali. Bylo to unáhlené rozhodnutí. Moc míst nepřibylo, na větší části jednosměrky se stejně nedá stát," reagoval předseda dopravní komise Miloslav Kozák i na vjezdy do domů.

Právě větší počet parkovacích míst byl v roce 2008 jedním z argumentů pro změnu, dalším pak bylo zklidnění dopravy. Dopravní komise tehdy své stanovisko obhajovala třeba vjezdy do domů a tím, že počet nových parkovacích míst tak velký nebude.

Město k provozu v Sokolovské ulici udělalo v minulém volebním období anketu na svých webových stránkách a větší počet lidí požadovalo ulici zobousměrnit. Tento požadavek přichází z okolních ulic, kde dopravní zatížení narostlo.

Návrat obousměrného provozu by s sebou nesl úbytek parkovacích míst v centru města. Zmizela by jak ta, která jsou ve křižovatce Husova náměstí se Sokolovskou ulicí, kde se může stát volně, tak i časově omezená místa v jednosměrné části Sokolovské ulice.