Ve spojce mezi Nádražní a Komenského ulicí na chodníku betonové bloky se žlutočerným značením nebudou. Požadovali je obyvatelé domu čp. 1011, u kterého je ulice zúžená. Poukazovali na to, že auta tu jezdí na chodníku a ohrožují chodce.

Rada města požadavek šesti hlasy ze sedmi zamítla. Podle starosty Ivana Radosty je důvodů několik. „Za prvé je to historie. Silnice je tu přes čtyřicet let a nikdo z nás nepamatuje nějaký úraz či kolizi," konstatoval Ivan Radosta. Dodal, že všichni řidiči by měli vědět, jak mají jezdit.
Podle něj by mohly být betonové bloky, které by byly na několika místech, nebezpečné třeba proto, že by do nich mohla narazit auta, chodci i cyklisté, kteří tudy jezdí.

Jediným radním, který hlasoval pro umístění bloků, byl Miroslav Doubek. „Podpořil jsem v redukované míře – umístěním bloků jenom v nejužším místě – názor dopravní komise," konstatoval. Podotkl, že není úplně jednoznačně přesvědčený o tom, že tzv. city bloky jsou ideálním řešením.

Dopravní komise v čele s Miloslavem Kozákem navrhovala zkušebně na chodník bloky umístit. Vnímala to jako vstřícný krok vůči obyvatelům. „Tato zkouška by nic nestála a nevyžadovala investice. Poté by se ukázalo, co by se mohlo udělat dál," popsal stanovisko dopravního komise předseda. Ten osobně nepovažuje situaci, která v ulici někdy nastává, za kdovíjaký problém.

Dopravní komise, která je poradním orgánem rady města, se zabývala několika variantami, co by se v uličce mohlo udělat. Kromě umístění bloků ještě řešila upevnění zábradlí a zvýšení obrubníků. Dvě poslední jmenovaná řešení se jí nezdála. Argumentovala tím, že obrubník zastaví osobní auto, ale ne velké zásobovací vozy prodejen. Nevhodné není ani zábradlí. V případě, že jej při couvání řidič přehlédne, zábradlí poškodí.

V uličce, která se nachází za obchodním centrem Vzor a je obousměrná, jsou nákladové prostory pro zásobování. Proto tudy jezdí i větší vozidla.