Bezproudí na Písecku

Písecko - Kde na Písecku nepůjde v následujících dnech proud.

22.10.2017

Ilustrační fotoFoto: Libor Bečák

PONDĚLÍ (23. října):

Hrejkovice – Chlumek

8 - 15 hodin
Dobšice, Žimutice - Dobšice: Obec a Branovice, Třitim: Samoty

8 - 16 hodin
Písek - vypnutí se týká části obce Nový Dvůr u Písku - č.p.31, 24, 43, 13 a č.p.40 (ul. Topolová ) + garáže u bytovky.

8 - 16.30 hodin
Nevězice - chatová oblast Peklo.

9 - 16 hodin
Čížová - vypnutí se týká části obce Nová Ves u Čížové - od č.p.40 (u trafostanice) dále směr dolů k rybníku na náves, dále pak RD směr Makov + hájenka.

ÚTERÝ (24. října):

8 - 16 hodin
Drhovle - vypnutí se týká části obce Chlaponice od č.p.19 dolů směr hl. silnici obě strany + celé obce Mladotice.

8 - 12 hodin
Bernartice - Lukešova ulice.

8 - 16 hodin
Mirotice - vypnutí se týká části města Mirotice - část ul. Kopeckého od řeky dále směr Praha (nahoru do kopce), dále celá ulice Zářečí, Lihovarská, K Dolejšímu Mlýnu, ulice Družstevní areál ZD, dílny ZD, areál STK, betonárka, fotovoltaická elektrárna + celý areál Hikor.

10 - 15 hodin
Žimutice - obec Pořežany.

10 - 14.30 hodin
Drhovle - vypnutí se týká části obce Pamětice - směr od Drhovle (od č.p.4 a 63) dále na náves až k č.p.9, dále pak od č.p.15 směr Dubí hora až k č.p.52 a od č.p.16 až k č.p.22.

STŘEDA (25. října):

7.30 - 15.30 hodin
Písek - vypnutí se týká části města Písek - část ul. Mukařovského od č.p.2434 - č.p.2303 + č.p.2309.

8 - 16 hodin
Mirotice - vypnutí se týká části města Mirotice - část ul. Kopeckého od řeky dále směr Praha (nahoru do kopce), dále celá ulice Zářečí, Lihovarská, K Dolejšímu Mlýnu, ulice Družstevní areál ZD, dílny ZD, areál STK, betonárka, fotovoltaická elektrárna + celý areál Hiko.

9 - 17 hodin
Čížová - vypnutí se týká části obce Čížová - č.p.18 (ZŠ a MŠ), dále pak od č.p.15 kolem silnice( obě strany) směr Nová Ves až k č.p.8, dále pak RD Nová Ves u Čížové kolem silnice směr Křešice + samoty č.p.44, 21 a č.p.45.

ČTVRTEK (26. října):

8 - 15.30 hodin
Chyšky, Nadějkov - Nosetín, Růžená včetně dětského tábora, Květuš, Kvašťov, Mozolov včetně RS Turist, Šichova Vesec, Nadějkov, Brtec, Modlíkov, Vratišov, Hronova Vesec, Petříkovice, Hubov,Větrov, Pohořelice, Kaliště, Bezděkov, Chlístov, Hodkov, Zbelítov, Pohoří, Zvěstonín.

PÁTEK (27. října):

8 - 12 hodin
Chyšky, Vlksice - Klokočov, telefonní vysílače.

8 - 14.30 hodin
Dolní Novosedly, Ostrovec, Písek, temešvár, Vojníkov, Vráž, Vrcovice, Záhoří - vypnutí se týká areálu Kamenných dolů Písek, dále Horní Novosedly (areál silnic + RD přes silnici ), dále pak části obce Zahoří od motorestu dolů směr Oslov a Kašina Hora, celý areál ZZN Zahoří - SILA + všechny podnikatelské subjekty v areálu, celá obec Svatonice včetně nádraží + katr, dále pak celá obec Vojníkov, Vojníkov Chaty , Vrcovice, areál FVE Vrcovice, Vrcovice Chaty, Držov, Louka, Jistec a Jistec Lom.

PONDĚLÍ (30. října):

7.30 - 15.30 hodin
Boudy - vypnutí se týká části obce Boudy u Mirotic - od č.p.68 a 6 dále uličkou až k č.p.15 (RD po obou stranách).

8.30 - 17 hodin
Smetanova Lhota - část obce podél hl. silnice na Zvíkov + část obce od hlavní silnice k trati ČD, zastávka ČD, OÚ.

Bližší upřesnění bude provedeno pomocí plakátů. (Zdroj: portal.eon.cz/odstavky)

Autor: Miroslav Fuchs

22.10.2017 VSTUP DO DISKUSE

Sraz po deseti letech.

Spolužáci se setkali po deseti letech

Soud v Táboře začal hlavní líčení v případu přepadení v Horusicích.

Masakr v Horusicích na svědomí nemají, to ti ostatní, co uprchli

Setkání Protivínského vlastivědného klubu bylo o historii protivínských domů

Protivín - V úvodu čtvrtečního setkání Protivínského vlastivědného klubu (PVK) 16. listopadu paní Helena Mašindová poznamenala, že obsahem besedy je projekt, který si vzal PVK za svůj dlouhodobý tvůrčí cíl při svém založení.

Ve středu 22. listopadu vyjdou fotky prvňáčků z 2. ZŠ v Milevsku

Písek - Ve středu 22. listopadu v rubrice Píseckého deníku Moje první tablo představíme prvňáčky z 1.A a 1.B 2. Základní školy J. A. Komenského v Milevsku.

Písek prodá bývalý školnický byt

Písek - Zastupitelé dali souhlas s prodejem domu čp. 672v Dobrovského ulici, který sloužil jako školnický byt.

Veterináři varují: Ptačí chřipka se může vrátit

Jižní Čechy – V jižních Čechách se epidemie dotkla jedenácti chovů. V celé republice bylo 38 ohnisek.

Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.