Po ostrých sto třiceti kilometrech rychlostních zkoušek obsadil se spolujezdcem Liborem Joskou a vozem Renault S1600 čtvrté místo za Karlem Trněným, Leošem Flídrem, oba s oktávií WRC a Janem Kopeckým s kitem škody fabia. Účastník mistrovství světa v rally vyhrál třídu A6 právě před Petákem. Ten dodržel slib a po soutěži pro čtenáře Deníku poskytl několik informací.

První etapa se jela za tmy. Bylo to náročné?

Jízda za tmy nebyla tak náročná. Libor se jí trochu obával, ale ještě při tréninku se nejistoty zbavil. Spíš mi vadilo, že jsem si nechal špatně nastavit auto. Při projížďce jsem si řekl, že se pojede na suchu, a tak jsem si nechal přitvrdit „o zub“ podvozek a tím jsme nezačali nejlépe. Až po dvou erzetách jsme to vrátili zpátky a bylo všechno v lati.

Sobota byla podle časů dost rychlá. Bylo to jenom zdání?

Nebylo. Celá špička začala zrychlovat a průměrná rychlost se pohybovala lehce nad sto kilometrů. Trať byla náročná, těžká. Přesně to se ale od „valašky“ očekává. Občas ji zdobily dlouhé roviny, kde nám obě „véercéčka“ odskočila. Jinak ale bylo všechno bez problémů a to jak auto i celý tým.