Sylvie Krobová dokazuje, že patří naprosto suverénně do I. ligy originálních písničkářů, byť není tak "provařená" jako její známější kolegové.

Její texty a pěvecký (operou školený) projev mají emocionální hloubku a nasazení. Dokáže dojmout, ale i přikovat k židli silným expresívnímvýrazem.

Klaun Bilbo, umělecký i životní partner Sylvie Krobové, ostřílený z účinkování z cirkusů, ulic evropských měst a nejrozmanitějších scén, do představení "Stín -L´Ombré" vstupujebuď jako muž s obří hlavou L´Ombré nebo jako klaun a mim.

V píseckém "Píčku" se oba dva skvěle doplňovali, Bilbo se proplétal jako L´Ombré mezilidmi, tančil s nimi, zpíval s malou garmoškou a předváděl drsnějí formy klauniády, kdy se třeba pantomimickytázal na známá i neznámí přísloví či fyzicky předváděl básně českého dadaisty Milana Nápravníka.

Sylvie Krobová střídala pianos harmonikou stejně suveréně jako se v závěru šansonového kabaretu zapojila do klauniád Bilba a společným finále odjela naBilbovi coby benátské gondole …

Oba protagonisté předvedli radost z hudby, komedianství a klaunství, které často mezi diváky testuje jejich hranice,o to víc je ale akčnější, a ve svédo určité míry provokativnosti získává na přitažlivosti azábavnosti.