Zdroj: Deník/Edwin Otta
Stavba Jižní tangenty s úpravou železniční tratě.
Zdroj: Deník/Edwin Otta
Stavba Jižní tangenty s úpravou železniční tratě. Na snímku vizualizace hotové tangenty. Foto: Jihočeský kraj
Zdroj: Deník/Edwin Otta
Stavba Jižní tangenty mezi Českými Budějovicemi a Včelnou už zamířila k Roudnému. Na snímku je stavba v prosinci 2021.
Zdroj: Deník/Edwin Otta
Stavba Jižní tangenty mezi Českými Budějovicemi a Včelnou už zamířila k Roudnému. Na snímku je stavba v prosinci 2021.
Zdroj: Deník/Edwin Otta
Stavba Jižní tangenty už je vidět v terénu po celé budoucí délce od silnice I/3, přes staveniště mimoúrovňové křižovatky mezi Včelnou a Českými Budějovicemi (na snímku) až po úsek u Roudného, kde se napojí na D3.
Zdroj: Deník/Edwin Otta
Stavba Jižní tangenty už je vidět v terénu po celé budoucí délce od silnice I/3, přes staveniště mimoúrovňové křižovatky mezi Včelnou a Českými Budějovicemi (na snímku) až po úsek u Roudného, kde se napojí na D3.
Zdroj: Deník/Edwin Otta
Stavba Jižní tangenty už je vidět v terénu po celé budoucí délce od silnice I/3, přes staveniště mimoúrovňové křižovatky mezi Včelnou a Českými Budějovicemi (na snímku) až po úsek u Roudného, kde se napojí na D3.
Zdroj: Deník/Edwin Otta
Stavba Jižní tangenty už je vidět v terénu po celé budoucí délce od silnice I/3, přes staveniště mimoúrovňové křižovatky mezi Včelnou a Českými Budějovicemi (na snímku) až po úsek u Roudného, kde se napojí na D3.
Zdroj: Deník/Edwin Otta
Stavba Jižní tangenty už je vidět v terénu po celé budoucí délce od silnice I/3, přes staveniště mimoúrovňové křižovatky mezi Včelnou a Českými Budějovicemi (na snímku) až po úsek u Roudného, kde se napojí na D3.
Zdroj: Deník/Edwin Otta
Stavba Jižní tangenty už je vidět v terénu po celé budoucí délce od silnice I/3, přes staveniště mimoúrovňové křižovatky mezi Včelnou a Českými Budějovicemi (na snímku) až po úsek u Roudného, kde se napojí na D3.
Zdroj: Deník/Edwin Otta
Stavba Jižní tangenty už je vidět v terénu po celé budoucí délce od silnice I/3, přes staveniště mimoúrovňové křižovatky mezi Včelnou a Českými Budějovicemi (na snímku) až po úsek u Roudného, kde se napojí na D3.
Zdroj: Deník/Edwin Otta
Stavba Jižní tangenty už je vidět v terénu po celé budoucí délce od silnice I/3, přes staveniště mimoúrovňové křižovatky mezi Včelnou a Českými Budějovicemi (na snímku) až po úsek u Roudného, kde se napojí na D3.
Zdroj: Deník/Edwin Otta
Stavba Jižní tangenty už je vidět v terénu po celé budoucí délce od silnice I/3, přes staveniště mimoúrovňové křižovatky mezi Včelnou a Českými Budějovicemi (na snímku) až po úsek u Roudného, kde se napojí na D3.
Zdroj: Deník/Edwin Otta
Stavba Jižní tangenty už je vidět v terénu po celé budoucí délce od silnice I/3, přes staveniště mimoúrovňové křižovatky mezi Včelnou a Českými Budějovicemi (na snímku) až po úsek u Roudného, kde se napojí na D3.
Zdroj: Deník/Edwin Otta
Stavba Jižní tangenty už je vidět v terénu po celé budoucí délce od silnice I/3, přes staveniště mimoúrovňové křižovatky mezi Včelnou a Českými Budějovicemi (na snímku) až po úsek u Roudného, kde se napojí na D3.
Zdroj: Deník/Edwin Otta
Stavba Jižní tangenty už je vidět v terénu po celé budoucí délce od silnice I/3 (na snímku), přes staveniště mimoúrovňové křižovatky mezi Včelnou a Českými Budějovicemi až po úsek u Roudného, kde se napojí na D3.
Zdroj: Deník/Edwin Otta
Stavba Jižní tangenty už je vidět v terénu po celé budoucí délce od silnice I/3 (na snímku) přes staveniště mimoúrovňové křižovatky mezi Včelnou a Českými Budějovicemi až po úsek u Roudného, kde se napojí na D3.
Zdroj: Deník/Edwin Otta
Stavba Jižní tangenty už je vidět v terénu po celé budoucí délce od silnice I/3, přes staveniště mimoúrovňové křižovatky mezi Včelnou a Českými Budějovicemi až po úsek u Roudného (na snímku), kde se napojí na D3.
Zdroj: Deník/Edwin Otta
Stavba Jižní tangenty už je vidět v terénu po celé budoucí délce od silnice I/3, přes staveniště mimoúrovňové křižovatky mezi Včelnou a Českými Budějovicemi až po úsek u Roudného (na snímku), kde se napojí na D3.
Zdroj: Deník/Edwin Otta
Stavba Jižní tangenty už je vidět v terénu po celé budoucí délce od silnice I/3, přes staveniště mimoúrovňové křižovatky mezi Včelnou a Českými Budějovicemi až po úsek u Roudného, kde se napojí na D3.
Zdroj: Deník/Edwin Otta
Stavba Jižní tangenty už je vidět v terénu po celé budoucí délce od silnice I/3, přes staveniště mimoúrovňové křižovatky mezi Včelnou a Českými Budějovicemi až po úsek u Roudného (na snímku), kde se napojí na D3.
Zdroj: Deník/Edwin Otta