Auto mělo také odlehčenou a sníženou karosérii
Zdroj: Deník/Radek Pecák
První verze závodní Tatry 603-2 pro skupinu GT
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Pak přišla změna skupiny a barvy
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Výfukové potrubí však ještě stále připomínalo civilní vozy
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Poslední vývojovou fází se staly exempláře s ejektory
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Naposledy se diváci mohli zaposlouchat do řvu ejektorů v Sosnové v květnu
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Detailní pohled na zařízení, jehož hlavním účelem je chlazení motoru
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Ejektory přesahují záď o desítky centimetrů
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Podobný systém měla Tatra již dříve u monopostu typ 607
Zdroj: Deník/Radek Pecák