Zdroj: Tomáš Karpfinger
V jednom průmyslovém areálu v Černovicích na Vysočině čeká vůz Škoda 130 RS na novou sezónu
Zdroj: Radek Pecák
Dostane nový motor
Zdroj: Radek Pecák
Interiér odpovídá tomu, jaký měly tovární Škody 130 RS
Zdroj: Radek Pecák
Pohled na část přístrojových ukazatelů
Zdroj: Radek Pecák
Uvnitř jsou samozřejmě homologované sedačky a bezpečnostní rám
Zdroj: Radek Pecák
Hrdlo nádrže je pod přední kapotou
Zdroj: Radek Pecák
Chladič pochází z Jeepu Cherokee
Zdroj: Radek Pecák
Posádka v plné zbroji
Zdroj: Tomáš Karpfinger
V tomto přístřešku auto dva roky vznikalo
Zdroj: Tomáš Karpfinger
Vycházelo z oficiální dokumentace
Zdroj: Tomáš Karpfinger
Připravené laminátové díly, které z obyčejné Škody 110 R vytvoří slavné "ereso"
Zdroj: Tomáš Karpfinger
Skeněná okénka nahradila plastová
Zdroj: Tomáš Karpfinger
Rozložené díly motoru
Zdroj: Tomáš Karpfinger
Pomalu se začínalo skládat kus po kusu
Zdroj: Tomáš Karpfinger
Zde je už nový bezpečnostní rám
Zdroj: Tomáš Karpfinger
Montáž bezpečnostní nádrže
Zdroj: Tomáš Karpfinger
Auto během testace
Zdroj: Tomáš Karpfinger
A zpět doma i se světelnou rampou
Zdroj: Tomáš Karpfinger
Promáčklinu na tlumiči výfuku si auto způsobilo "samo"
Zdroj: Tomáš Karpfinger
Čekání na první start na Barum Rallye 2019
Zdroj: Tomáš Karpfinger
Tomáš Karpfinger vlastní také jedno pěkné "civilní" erko
Zdroj: Tomáš Karpfinger
Vůz v plné závodní rychlosti na letošní Bohemia Rallye
Zdroj: Tomáš Karpfinger