„Snažíme se tím vyřešit stávající nevyhovující stav a s dostatečným předstihem se připravit na turistickou sezonu 2017. Kvalitní turistické logo je totiž jedním ze základních kamenů moderního marketingu," podotkla za radnici tisková mluvčí Kristýna Barchini.

Administraci soutěže má na starost destinační společnost Píseckem. „Jejím úkolem je oslovit grafiky na regionální i národní úrovni, shromáždit zaslané návrhy a předložit je hodnotící komisi složené ze členů komise pro partnerské vztahy a cestovní ruch, zástupců města Písku a nezávislých profesionálů. Komise svůj výběr předloží radě města, která rozhodne o definitivním vítězi," doplnila mluvčí.

Uzávěrka příjmu nabídek je 20. června. Destinační společnost poté předloží zaslané návrhy hodnotitelské komisi, jejímž úkolem bude vybrat tři návrhy 
a předložit je radě.